Innowacyjny system 2 strzykawek w układzie zamkniętym bez antykoagulantów i aktywatorów chemicznych sprawia, iż preparat zawiera jedną z najwyższych na rynku koncentrację czynników wzrostu. Nowe parametry odwirowywania osocza oraz unikalna metoda aktywacji pozwala na osiągnięcie najwyższego stężenia czynników wzrostu w obrębie leczonych tkanek przy zminimalizowaniu bólu i pieczenia. Zabieg wykonywany jest techniką mezoterapii igłowej. Znieczulenie skóry odbywa się miejscowo – specjalnym kremem lub maścią.

• oznaki starzenia, wiotkość, wysuszenie i ścieńczenie skóry
  • fotostarzenie
  • blizny i rozstępy
  • łysienie i osłabienie włosów (łysienie androgenowe, plackowate)
  • bóle stawów i tkanek miękkich
  • zwyrodnienie stawów – choroba zwyrodnieniowa
  • zwiotczenie tkanek narządu rodnego i okolic intymnych po porodzie oraz w okresie około i po menopauzie
  • zaburzenia gojenia ran, odleżyny

Po zabiegu mogą wystąpić na skórze siniaki, obrzęk, które utrzymują się zwykle do 5-7 dni. W tym okresie nie wolno korzystać z basenu, sauny. W dniu zabiegu nie zaleca się stosowania drażniących kosmetyków na leczoną okolicę. W przypadku wystąpienia siniaków lub obrzęku zaleca się stosowanie kilka razy dziennie kremu Keladerm, żelu Lioton 1000 lub preparatów z arniką. Na drugi dzień po zabiegu można wykonać pełny makijaż.

Optymalna liczba sesji

• 4-6 zabiegów (co 2-4 tyg.)
  • terapia podtrzymująca 1x co 3-6 m-cy

• choroby krwi
  • choroby nowotworowe
  • przyjmowanie leków które wydłużają czas krwawienia (np. Aspiryna, pochodne kumaryny i inne)
  • stany zapalne w obrębie skóry poddawanej zabiegowi

Miejscowe kremem znieczulającym.

Od 30 – 60 min.

W miejscach wstrzyknięć mogą pojawić się niewielkie siniaki oraz zaczerwienienie, które ustępują w ciagu kilku dni.