NA CZYM POLEGA ZABIEG

One Shot Lash Lift to zabieg przeznaczony dla osób lubiących efekt rzęs podkręconych na zalotkę. Najlepiej sprawdza się w przypadku rzęs prostych lub rosnących w dół. Bardzo dobrze sprawdza się także u osób z nadmiarem skóry na powiekach górnych, ponieważ optycznie otwiera oko.Rekomendowany jest także w celu wzmocnienia i odżywienia rzęs.

Na czym polega zabieg?

Lifting polega na podkręceniu rzęs. Najpierw rzęsy zostają staranie przyklejone do silikonowej formy, dzięki której uzyskujemy odpowiednie uniesienie rzęs, następnie nakładany jest preparat mający na celu otworzenie łuski włosa i nadanie kształt łuku. Na koniec nakładany jest preparat utrwalający uniesienie rzęs.

Koloryzacja (opcjonalnie) jest kolejnym krokiem, który sprawi, że nasze spojrzenie nabierze blasku.
Na uprzednie podkręcone rzęsy nakładana jest hennę o odpowiednio dobranym kolorze.

Botox jest to ta część zabiegu, podczas której nasze rzęsy stają się grubsze, odżywione i wzmocnione. W skład preparatu wchodzą organiczny olej jojoba, olej z lnicznika siewnego, olej z nasion czarnuszki siewnej oraz proteiny jedwabiu, które gwarantują nawilżenie, uzupełnienie, naprawę i odświeżenie rzęs już od pierwszego użycia, dodając im niesamowitego blasku i miękkości, jednocześnie eliminując suchość.

Ostatnim etapem jest laminacja, polegająca na nałożeniu olejku keratynowego. Olejek ten to połączenie 3 protein – zboża, soi oraz hydrolizowanej keratyny. Zadaniem laminacji jest ochrona i zapewnienie odpowiedniego nawilżenia dla rzęs naturalnych oraz częściowa odbudowa utraconych protein.

Jakie są efekty zabiegu?

Po zabiegu rzęsy są pięknie podkręcone, pogrubione, nawilżone oraz błyszczące. Efekty utrzymują się do 8 tygodniu.  Jest to uzależnione od naturalnego cyklu żywotności włosa. Z czasem rzęsy wypadają i na ich miejsce odrastają nowe. Bardzo rzadko dochodzi do podrażnień, nie licząc osób mających nadwrażliwość na używane preparaty. Po zabiegu powieki nie są obciążone, jeżeli jednak ktoś liczy na efekt sztucznych rzęs to ten zabieg nie spełni jego oczekiwań.

• cienkie, krótkie i proste rzęsy
  • rzęsy rosnące ku dołowi
  • efekt opadania powiek
  • osłabione i zniszczone rzęsy
  • chęć podkręcenia i pogrubienia naturalnych rzęs

postępowanie po zabiegu

Po zabiegu liftingu, botoksu i laminacji rzęs zaleca się przez pierwsze 24h unikać kontaktu rzęs z wodą,  płynami do demakijażu, pocierania oczu i nakładania kremu na okolice oczu. W kolejnych dniach zaleca się stosowanie łagodnych płynów do demakijażu.

• choroby alergiczne oczu
  • jęczmień na powiece
  • infekcje oczu tj. zapalenie spojówek, liszaj, opryszczka
  • chemioterapia
  • choroba skóry, uraz skóry, skaleczenia, otarcia, oparzenia i obrzęki w okolicy oka
  • niedawno przeprowadzane operacje w okolicy oczu
  • zapalenie rogówki
  • nadwrażliwość oczu
  • trichotillomania (zaburzenie polegające na kompulsywnej potrzebie wyrywania własnych włosów)
  • każda choroba powodująca drgawki, drżenie lub nieprawidłowe ruchy
  • ciąża
  • soczewki kontaktowe (należy je zdjąć przed zabiegiem)

Zabieg nie wymaga stosowania znieczulenia.

60-90 min.

Zabieg nie wymaga rekonwalescencji. Po zabiegu regulacji brwi może występować miejscowe zaczerwienienie lub podrażnienie skóry, które ustępuje w ciągu kilku godzin.