nA CZYM POLEGA ZABIEG

Platforma laserowa Alma Harmony Rejuve wyposażona jest w głowicę epilacyjną SHR PRO. Emituje ona światło widzialne w zakresie 650 – 950 nm, co pozwala na skuteczne, szybkie i niebolesne usuwanie owłosienia z ciała i twarzy. Impuls świetlny dociera do cebulki włosa i niszczy ją, zapobiegając ponownemu odrostowi.

Głowica może pracować w 2 trybach – pojedynczych impulsów oraz IN MOTION. Innowacyjna technologia IN MOTION pozwala w sposób ciągły bezpiecznie naświetlać okolicę ciała poddawaną leczeniu. Zdecydowanie przyspiesza to zabieg i zmniejsza jego odczuwanie.

Depilacja laserowa Alma Harmony SHR PRO

• trwałe usuwanie owłosienia z twarzy i ciała

Po zabiegu skórę należy chronić przed promieniowanie UV przez minimum 4 tygodnie. Do pielęgnacji używać delikatnych preparatów pozabiegowych. Przez minimum tydzień unikać wysiłku fizycznego, sauny, basenu oraz gwałtownych zmian temperatury otoczenia.

Seria zabiegów

W celu uzyskania optymalnych efektów należy wykonać 6-8 zabiegów w odstępie 4-6 tygodni (twarz) lub 6-8 tygodni (ciało).

• ciąża, karmienie piersią
  • aktywna choroba zapalna skóry (np. trądzik, opryszczka)
  • aktywna choroba nowotworowa
  • leki i zioła światłouczulające (dziurawiec)
  • terapia izotretynoiną w ciągu ostatnich 6 miesięcy
  • świeża opalenizna lub korzystanie z solarium w ciągu ostatnich 30 dni
  • łuszczyca, bielactwo (hipopigmentacja)
  • choroby tkanki łącznej
  • padaczka
  • skłonność do keloidów

Głowica posiada system kontaktowego chłodzenia naskórka, dzięki czemu zabieg jest praktycznie bezbolesny.

czas trwania zabiegu

W zależności od obszaru poddawanego zabiegowi od 10 do 40 minut.

Bezpośrednio po zabiegu skóra może być lekko zaczerwieniona i obrzęknięta. Objawy te ustępują samoistnie zwykle w ciągu 1-3 dni.