Laser posiada 45 predefiniowanych programów zabiegowych gwarantujących najwyższy komfort, skuteczność, a przede wszystkim bezpieczeństwo podczas pracy. Wysoka moc szczytowa trybu UltraPulse na poziomie 315 W pozwala na wykonywanie precyzyjnych zabiegów chirurgicznych.

Zastosowana w laserze szklana rura generuje moc 40 W zapewniając szerokie spektrum działania.

Laser frakcyjny BIOXEL wyposażony jest w nowoczesny i szybki skaner frakcjonujący do ablacyjnych zabiegów odmładzania i poprawy jakości skóry.

Gdy wykonywane są ablacyjne zabiegi frakcyjne laser, za pośrednictwem skanera sprawia, że na powierzchni skóry powstają mikro uszkodzenia (o średnicy 200 um). Jednocześnie do tkanki zostaje dostarczona energia cieplna, która jest na tyle duża, by pobudzić skórę do produkcji nowych włókien kolagenowych, a tym samym przebudowywać ją, i na tyle zbalansowana by jej nie przegrzać i poparzyć. Działanie ablacyjne pozwala na częściowe odparowanie wierzchniej warstwy naskórka, co w konsekwencji powoduje powstanie jedynie mikro uszkodzeń skóry minimalizując ryzyko infekcji. Ryzyko takie jest bardzo duże w przypadku tradycyjnych metod jak np. mikrodermabrazja, gdzie uszkodzenia skóry obejmują niemal całą powierzchnię twarzy.

Zabieg wykonywany jest po wcześniejszym znieczuleniu skóry maścią znieczulającą oraz z zastosowaniem aparatu do schładzania skóry zimnym powietrzem Cryo-T Cooler. Wybrany obszar poddany zabiegowi naświetla się laserem. W związku z tym, że zastosowano skaner, laser w bardzo precyzyjny i szybki sposób wykonuje mikrootwory w skórze pokrywając jej całą powierzchnię w ściśle ustalonych odstępach. Po zakończeniu skanowania na skórę nakładamy krem kojący. W celu przyspieszenia gojenia i zwiększenia efektu regeneracyjnego, można dodatkowo zastosować osocze bogatopłytkowe lub fibrynę, którą nakłada się na skórę po zabiegu laserem.

• objawy fotostarzenia, płytkie zmarszczki, płytko zlokalizowane przebarwienia, plamy starcze, piegi.
  • redukcja zmarszczek
  • poprawa napięcia skóry
  • redukcja blizn
  • redukcja rozstępów
  • wygładzanie i odmładzanie powierzchni skóry
  • leczenie blizn potrądzikowych
  • zmniejszenie porów
  • znamiona naskórkowe i naczyniowe, ziarniniaki, naczyniaki, nerwiakowłókniaki, skrobiawica guzkowa rozsiana, brodawki, bliznowce, trądzik ropowiczy i bliznowaty, włókniaki, bliznowce, kępki żółte

Po zabiegu laserem frakcyjnym przez około tydzień utrzymuje się obrzęk skóry. Od 2 dnia dochodzi do punktowego złuszczania naskórka.  Skórę należy nawilżać oraz unikać narażenia na promieniowanie UV poprzez stosowanie kremów z filtrem przez minimum miesiąc od zabiegu.

• alergia na środki znieczulenia miejscowego
  • choroby autoimmunologiczne
  • ciąża i karmienie piersią
  • infekcje i stany zapalne
  • nierealne oczekiwania co do efektów zabiegu
  • świeża opalenizna (do miesiąca)

Krem znieczulający 30 min. przed zabiegiem.

Ok. 10–30 minut.

W zależności od obszaru poddanego leczeniu. Na twarzy obrzęk utrzymuje się ok. 3-5 dni, punktowe złuszczanie do 10 dni.